woensdag 29 januari 2014

Een soort van nailart



Toen ik zag wat Essence allemaal uit het schap gooide ben ik snel naar de drogisterij gerend om een kijkje te nemen. Ik zag dat er een paar nail effects zouden verdwijnen en ik pakte mijn kans. Ook naar de Celtic nail flakes van Catrice was ik heel nieuwsgierig. Vroeger was ik veel bezig met nailart en het leek me leuk om weer eens iets soortgelijks te doen. Wat vind ik ervan?





Vanaf links met de klok mee. 02 miss blue eyes, 06 i'm velvety en de celtic nail flakes van Catrice.



De potjes waren niet al te makkelijk open te maken bleek toen ik midden in een wolk van glitters zat. Ik had te enthousiast aan het dekseltje getrokken. En toen wist ik weer waarom ik niet van glitters op mijn nagels houd: Ze geven zó veel rotzooi! Niet alleen met het aanbrengen, maar ook het verwijderen is geen pretje.



Dit neemt niet weg dat 02 miss blue eyes er op de nagels prachtig uitziet. Veel blauw-paarse glitters met tussendoor een groen glittertje. Bij mij ziet het er een beetje rommelig uit, maar daar werk ik nog aan. Superleuk om naar een feestje te dragen.



Dit is mijn favoriet van de drie. 06 I'm velvety zijn kleine pluisjes die je over een vers gelakte nagel strooit, aandrukt, even laat drogen en dan met een zacht kwastje wegveegt. Ook hier kan je heel wat rommel mee maken, maar als je boven een papiertje werkt valt deze nog mee. Na aanbrengen voelt je nagel lekker zacht aan. Ik heb het op bovenstaande foto alleen op mijn ringvinger gedaan omdat ik dit wel subtiel en schattig vond staan.



De celtic nail flakes van Catrice zijn voor mij een ramp. Ze zien er hier nog leuk uit, maar zodra je met je nagel langs iets komt (ik had een basecoat en topcoat aangebracht en het goed laten drogen)is het verpest. De flakes zijn gewoon veel te grof en blijven hierdoor op nagels niet goed zitten. Dit potje kocht ik dan ook voornamelijk uit nieuwsgierigheid, omdat ik benieuwd was of ze zouden blijven zitten. Nou, nee dus.



Ik heb in ieder geval weer een favoriet erbij en zal de pluisjes ook zeker vaker gaan dragen op mijn nagels. Ik vond het ook leuk om weer eens bezig te zijn met een soort van nailart.

Hebben jullie de Celtic nail flakes geprobeerd?
Zo ja, wat was jouw ervaring?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten