woensdag 22 januari 2014

De disney tag

Ik houd van Disney en ik wilde iets daarmee in een artikel doen. En na een beetje zoeken op internet vond ik de Disney tag. Helaas zaten daar vier vragen in over Disneyland en daar ben ik nog nooit geweest. (Geen zorgen ik zorg wel dat ik daar nog eens kom.) Dus ik heb zes vragen uit de oorspronkelijke tag gehaald en er nog vier vragen bij bedacht. Laten we beginnen.

Bron foto
1. A scene in any Disney movie you wish you could experience.

Het einde van The princess and the frog. Ik vind het zo mooi als ze gaan trouwen en alles goed komt (zoals in alle Disney films). Als je de film nog niet gezien hebt kan ik je die zeker aanraden.

Bron foto
2. Your favorite Disney song.

Er zijn ontzettend veel liedjes uit Disney films die ik leuk vind en die ik de hele dag door kan zingen, maar mijn favoriet is niet een meezing liedje. De sfeer die in dit liedje zit vind ik geweldig, luister hem zelf ook eens! Het is de Kingdom dance uit Tangled.

Bron foto
3. A character in the Disney movies you don't like.

In bijna alle Disney films zit wel een gemeen character, maar ik vind Scar toch wel de vervelendste. Dit karakter maakt natuurlijk de hele film, maar zijn aanwezigheid geeft me de kriebels. Aan de andere kant heeft hij ook wel wat. Die slinkse manier van doen en laten. Ach, ik weet het eigenlijk niet.

Bron foto
4. A scene/moment in any Disney movie that scared you when you where little.

Dit is het fragment waar ik vroeger het bangst van werd. Een scene in Dombo waarin Dombo dronken waanbeelden ziet. Ik durfde dit echt niet te zien dus terwijl ik bibberend onder een dekentje zat, spoelde mijn ouders dit moment altijd even door.


5. If you could choose any of the characters to be your best friend who would you choose?

Ik zou Alladin kiezen uit de film Alladin. Hij lijkt me een avontuurlijk type waar je altijd wel weer iets leuks mee beleeft. En hé met een jongen die de hele tijd halfnaakt rondloopt (mits hij een beetje gespierd is) heb ik geen problemen.

Bron foto
6. Who are you favorite Disney Princesses?

Ze hebben het hier over "Princesses" dus ik denk dat ik er meerdere mag noemen. Op het moment vind ik Rapunzel de allerleukste, maar vroeger (toen Rapunzel ook nog niet gemaakt was) vond ik Belle de leukste.

Bron foto
7. Name a scene/moment in any Disney movie that never fails to make your cry.

Eigenlijk moet ik nooit huilen bij films. Een film waar ik wel even bij moest slikken was Bambi. Het moment waar Bambi zijn moeder kwijtraakt was toch wel even pijnlijk.

8. What is the first Disney Movie you remember seeing?


Ik denk dat dat Junglebook geweest moet zijn.

Bron foto
9. What was your favorite Disney Movie as a kid?

Pocahontas, zeker weten. Die film heb ik zeker 50 keer gezien. Zij was zo avontuurlijk!

10. What is your favorite Disney Movie?

Oh, jongens dit is zo moeilijk! Ik ga even valsspelen en drie films noemen, omdat ik echt niet kan kiezen. Alle Assepoester films (dit reken ik even tot een, Pocahontas (nog steeds) en Tangled. 

En dit was de tag alweer. Ik vond hem erg leuk om te doen en ik hoop dat jullie hem ook overnemen op je eigen blog. Veel plezier!

Bron foto

Geen opmerkingen:

Een reactie posten