maandag 13 januari 2014

642 things to write about

Voor kerst mocht ik iets leuks uitzoeken en na even na te hebben gedacht kwam ik uit op dit boek : 642 Things to write about door the San Francisco writers'Grotto. Een boekje met 642 onderwerpen om over te schrijven. Dat gaan we even bekijken.



Hieronder heb ik een aantal foto's gemaakt van de verschillende onderwerpen waarover je kan schrijven. Je kan dit invullen hoe je wil en je hoeft natuurlijk lang niet alles te doen als je daar geen zin in hebt. Ik heb een paar willekeurige gekozen om jullie een idee van het boek te geven.



Als ik over straat loop vraag ik me dit inderdaad wel eens af. Deze lijkt me heel leuk om in te vullen.




Heel veel tijd om hier iets in te doen heb ik nog niet gehad, maar ik vind het zo leuk om hierover na te denken dat ik zeker weet dat ik dat snel ga doen. Als je ook interesse hebt gekregen in dit boek dan kan je het hier bestellen voor 14,99 euro.

Meer uitleg heeft dit boek eigenlijk niet nodig. Je kan er lekker je creativiteit in kwijt en ik merk dat ik er erg enthousiast van word.
Jij ook?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten