woensdag 8 januari 2014

Wreck this journal update #1



Voor kerst kreeg ik van mijn opa en oma het boek Wreck this journal geschreven door Keri Smith. Wreck this journal is een boek waarin allemaal opdrachten staan die je op je eigen creatieve manier kan invullen. Toen ik het boek kreeg was het vakantie dus ik had genoeg tijd om me helemaal uit te leven. Dit zijn de pagina´s die ik tot nu toe heb gedaan.





Deze uil heb ik niet zelf getekend, maar gewoon uitgeprint en uitgeknipt. In het envelopje zit een origami hartje en op het envelopje zit een zegel van kaarsvet (die in tweeën gebroken is toen ik het boek dichtdeed.)


 


Ik gebruikte mijn mond en vond dit wel een leuke versiering voor de pagina.


Deze pagina was de eerste die ik maakte. Deze pagina duurde ook het langst tot nu toe.


En een beetje zwart, anders zag je niets.


Dit zijn niet mijn postzegels. Ik heb ze allemaal van oude kaarten en enveloppen van mijn oma gehaald.

En dit was mijn eerste Wreck this journal update. Tijdens schoolweken zal ik minder of zelfs geen tijd hebben voor dit boek, maar zodra ik tijd heb ga ik weer lekker aan de slag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten