maandag 6 januari 2014

Vakantie in foto's #2


Ook de tweede en laatste week van mijn vakantie maakte ik weer foto's. Veel shoppen en natuurlijk het nieuwe jaar in. Kijk je mee?



Wreck this journal sneak peek.


Maandag ging in naar de Primark!


Deze koeken van Albert Heijn zijn de allerlekkerste die ik ooit heb gegeten. Een soort brownie, maar dan als koek met witte chocolade.


Cozy socks van de Primark.


En na anderhalve week wachten kwam een dag voor het nieuwe jaar toch nog mijn pakketje binnen. Binnenkort in een artikel.


Hmm, het was weer oliebollen tijd.


HAPPY NEW YEAR! Na veel moeite is het me toch nog gelukt een beetje vuurwerk op de foto te zetten.


Ik kon beginnen aan mijn super schattige konijnen kalender.


Vakantie tijdsverdrijf.


Donderdag ging ik met een vriendin shoppen op schiphol en natuurlijk als eerste naar de victoria's secret.


Waar we allebei een body splash kochten. Ik kocht de geur hello darling.


Kijk dan hoe leuk deze chocolade nijntjes zijn!


En natuurlijk kocht ik weer mijn favoriete koekje bij de Albert Heijn.


Yes! Wie is de mol is weer begonnen.


Vreemde oranje vlekjes op mijn schoen.


Vrijdag was ik de hele dag druk in de weer met eten klaarmaken voor een verlaat kerstdiner met vrienden. Ik had het helaas veel te druk voor foto's. Zaterdag ging ik naar Amsterdam in een hele lege trein.


In Magna Plaza stond deze(enorm grote) prachtig versierde kerstboom.


Ik heb al genoeg van Yankee Candle, maar ik wilde toch nog graag even naar de Yankee Candle Store. Waar ik nog een wax tart kocht met de geur Bahama Breeze.


Bij de Sissy Boy home verkopen ze deze fluffy gadget holders (ik neem aan voor je telefoon). Zo schattig!


Ook spotte ik deze leuke krukjes. Het is dat mijn kamer vol genoeg staat, maar anders had ik het wel geweten.

Zondag heb ik veel aan school gezeten en nog een paar foto's voor artikelen geschoten. En dat was dan alweer mijn vakantie in foto's. Ik vond het erg leuk om op terug te kijken en misschien wel voor herhaling vatbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten