woensdag 1 januari 2014

Favorieten van 2013


Veel bloggers maken maandelijks een favorieten filmpje. Met (nogal logisch) hun maandelijkse favorieten. Nou gebruik ik niet ontzettend veel make-up en als ik eenmaal een favoriet heb gevonden wissel ik eigenlijk niet meer zo gauw af. Ook bestaat mijn blog nog maar pas en leek dit me een leuke manier om jullie ook een beetje een kijkje te geven in mijn stash en routine.


Als eerste een categorie waar ik nooit genoeg van kan hebben: Lippenbalsems. Ik merk dat ik toch minder graag grijp naar een lipstick of lipgloss, omdat het bijgewerkt moet worden of plakt etc. Uit gemak pak ik liever een balsem. Ik heb er hier mijn all time favourites uitgekozen: EOS Lemon Drop en Balmi. Mijn EOS komt van de webshop Alicejo.com en ruikt goddelijk naar versgebakken citroencheesecake. De Balmi is alweer mijn tweede verpakking, de eerste was nog een bolletje waar ze nu de verpakking vierkant hebben gemaakt. Lekker minty en tintelt op de lippen 


Ik gebruik geen foundation omdat ik het niet prettig vind om met zo'n cakey laag op mijn gezicht te lopen, wel gebruik ik poeder en op dit moment vind ik de  all matt plus shine control powder van catrice de fijnste. Ik heb de kleur 010 transparent en ik breng deze aan met de naar mijn mening allerfijnste kabuki kwast van essence.


Zonder een lekkere parfum kan je de deur niet uit en begin 2013 kocht ik mijn geliefde pear blossom parfum van Tommy Hilfiger. Lekker zoet en niet te sterk. Perfect.


Als ik dan s'avonds onder de douche stap gebruik ik het liefst de Dove go fresh douchegel met de geur van blauwe vijg & oranjebloesem. De naar mijn mening allerlekkerste geur van Dove ooit. Als ik in plaats van onder de douche in bad ga, gebruik ik het liefst (misschien raad je het al) de Father Christmas bath ballistic van Lush. Alleen verkrijgbaar in de kerstcollectie, en daarom heb ik hier al een voorraad liggen. Oh mijn hemel, deze bruisbal ruikt zo lekker.


Mijn favoriet deodorant van 2013 is de Ushuaïa spuit deodorant met de geur van granaatappel. Ik heb deze gekocht in een drogisterij in België en hij is bijna op. Zou iemand weten waar deze in Nederland verkrijgbaar is?


Ik reinig mijn gezicht in de avond en gebruikte hier altijd de verkeerde producten voor. Dit jaar heb ik gevonden wat mijn huid nodig heeft: de nivea aqua effect lijn voor een droge of gevoelige huid. Ik behandelde mijn onzuivere huid altijd met extreme producten, waardoor hij heel droog werd. Nu gebruik ik deze lijn, en mijn onzuiverheden zijn enorm verminderd en ook de droogheid is afgenomen. 

En dat waren mijn favorieten van 2013. Ik vond het leuk om ze samen te stellen en misschien zitten er hier voor jou je favorieten van 2014 bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten