woensdag 25 december 2013

The Christmas tag

Jullie zijn al overspoeld met kerst artikelen de afgelopen weken, maar ik had eigenlijk nog niet een leuke kerst tag gevonden. Totdat ik deze tag tegenkwam bij veracamilla. Dus zie hier mijn laatste kerst gerelateerde post.




Wat is je favoriete kerstliedje?
Jullie konden mijn favoriete kerstliedjes al zien in een artikel en dat waren er een hele hoop, maar als ik dan toch moet kiezen dan ga ik voor Santa claus is coming to town.

Bron foto

Wat is je favoriete kerstfilm?
Arthur Christmas. Als je die film nog niet gezien heb dwing ik je om hem (na het lezen van deze post) te gaan kijken ;)

Wat staat er bovenaan op jouw kerstverlanglijstje?
Ik heb dit jaar een paar boeken gevraagd. Als ik ze krijg zien jullie ze vanzelf verschijnen in een post.

Wat is je favoriete make-up look voor de kerst?
Eigenlijk niks. Ik draag een beetje poeder en mascara, maar daar blijft het wel bij.

Wat draag je het liefst tijdens kerst?
Overdag een lekkere warme wintertrui tijdens het diner een rokje of jurkje.

Speel je liever buiten in de sneeuw, of geniet je binnen van een kop warme chocolademelk?
Eh mag het allebei? Ik ga eerst lekker naar buiten in de sneeuw en drink daarna graag mijn kop dampende chocolademelk op.



Hoe ziet jouw ideale kerst eruit?
Gezellig met de hele familie rondom de kerstboom.

Wat ga jij doen met kerst dit jaar?
Op eerste kerstdag ga ik naar mijn oma en opa en daar vieren we dan kerst met de hele familie. De volgende dag blijf ik lekker thuis en gourmetten we met het gezin.


Heb je een echte kerstboom of een neppe?
In de huiskamer een echte en op mijn eigen kamer twee neppe.

Wat voor kleur ballen zitten er in de boom?
In de echte is het een mix van van alles en nog wat. Op mijn kamer staat er een met zilveren ballen en een met rode ballen.

Wat is je favoriete kerstsnack?
Chocolade kerstkransjes met spikkeltjes. Moet ik dat nog uitleggen?



Dus dit is dan alweer mijn laatste kerst artikel. Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen en ik wens jullie allemaal een vrolijk kerstfeest! 

Liefs, Louise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten