dinsdag 17 december 2013

Kerst DIY inspiratie


 Niet de DIY's van mij, maar van iemand anders. Ik heb twee leuke en simpele DIY's op youtube gevonden die ik graag met jullie wilde delen.



Miss glamorazzi van youtube maakt deze maand elke dag een video in het kader van DIYDecember. Een ontzettend leuk concept. Laatst maakte ze deze kerstboom decoratie die ik jullie niet kon onthouden. Een sneeuwman gemaakt van een (oude) lamp, hoe geniaal! Ik denk overigens dat als je de lamp met nep sneeuw bespuit dit een iets minder rommelig en toch heel gaaf effect geeft. 

Hier kan je de video bekijken. 


Nog een DIY die ik ontzettend leuk vond en meteen heb nagemaakt is dit rendier canvas van PrimroseMakeup. Klik hier om haar video te bekijken. Hierboven zie je mijn versie van haar DIY.

Ik hoop dat jullie deze post leuk vonden en zelf aan de slag gaan.
Veel plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten