donderdag 12 december 2013

Boeken challenge #2

En weer kan ik een boek van mijn lijstje strepen, en wel een heel dikke pil deze keer. Ik vertel jullie wat ik van Skippy tussen de sterren van Paul Murray vond.


Een boek van wel 663 bladzijdes. Een klein beetje trots, maar vooral teleurgesteld dat het boek uit was. 
Op bladzijde een word je al meteen in het boek gesleept met de dood van Skippy. Wie Skippy is en waarom hij overlijdt weet je dan nog niet. Daar brengt de rest van het verhaal verandering in. Je leert Skippy en zijn vrienden die op het Seabrook College zitten kennen en langzaamaan wordt er naar de dood van Skippy toegewerkt, hierna wordt er gefocust op Ruprecht en op zijn geschiedenisleraar, Howard Fallon,  die ook niet zo makkelijk heeft. 


Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan en jullie het hele verhaal vertellen maar dat is zonde. Ik raad jullie aan niet op de pagina's te letten en gewoon in dit boek te beginnen. Voordat je het weet heb je hem uit. En nu Sinterklaas uit het land is vraag je hem toch nog gewoon voor kerst?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten