woensdag 18 december 2013

EOS lippenbalsems

 

 Ik bestelde een hele tijd terug bij de webshop Alicejo.com deze eitjes. EOS lippenbalsems zijn een enorme hype in Amerika, maar wat is mijn mening?



Ik begin met mijn favorieten. Op nummer een staat het gele bolletje. Deze heeft de naam Lemon Drop. Smaakt en ruikt naar citroen cheesecake en wel de lekkerste die ik ooit heb geroken.

De twee blauwe eitjes delen de tweede plaats. De lichtblauwe genaamd Sweet mint ruikt naar mint en tintelt lekker op je lippen. De donkerblauwe heet Blueberry acai en ruikt en smaakt naar bosbessenmuffins, heerlijk.


Deze twee pak ik ook graag. Het paarsrode eitje heet Pomegranate raspberry en de geur doet mij vooral denken aan thee. De mintgroene ruikt naar meloen en heet Honeysuckle Honeydew.


En dan belanden we bij mijn minst favorieten. Het roze eitje heet Strawberry sorbet en het rode eitje heet Summerfruit. Ik dacht dat de namen aangaven waar ze naar zouden ruiken, maar bij deze twee bleek dat niet het geval. Beide bolletjes hebben een zurige geur die mij totaal niet aanstaat.

Over Medicated Tangerine had ik niet veel goeds gelezen, maar ik was zo nieuwschierig dat ik ook deze bestelde. Hij ruikt heel ver weg naar sinaasappel, maar de overheersende medicatie geur maakt dat ik deze niet graag gebruik.


 Over de werking ben ik tevreden. Een pas nieuwe zal iets stroever smeren door het waxlaagje wat erover heen zit, maar dit verdwijnt als je hem meer gebruikt. Ze smeren soepel zoals een lippenbalsem behoort te doen en ze ruiken (bijna allemaal) lekker. Ik zou de eerste vijf zeker opnieuw bestellen. De laatste drie echter niet, maar dat is een kwestie van smaak.

Ik hoop dat jullie iets aan mijn review gehad hebben. Als je geïnteresseerd bent kan je ze hier bestellen voor 5,25 euro per stuk. 
Let op: er komt wel nog 5,20 euro verzendkosten bovenop. Je zou dit kunnen vermijden door bijvoorbeeld op Ebay te bestellen, maar ik wilde zeker weten dat ik de echte in handen had en op Ebay ben je daar toch minder zeker van.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten