donderdag 5 december 2013

(Dag)boek: Q&A a day

Gisteren had ik het over een brief aan mijn oudere ik, en nu we toch al lekker met de toekomst bezig zijn dacht ik dat dit er ook nog wel bij kon. 



Q&A a day is een soort dagboekje.  In het boekje staan 365 vragen. Elke dag beantwoord je een vraag en die vraag komt dan elk jaar weer terug. De bedoeling is dat je dit vijf jaar lang volhoud. Zo kan je zien hoe je veranderd bent en houd je ook een soort dagboek bij. Snap je het nog? Ik zal het even demonstreren.


De vragen wisselen af van simpel tot diepzinnig, maar als het goed is zijn ze binnen een paar minuten in te vullen. Ik heb me voorgenomen om er vanaf Januari 2014 in te beginnen en hoop dat ik het vanaf dan vijf jaar lang volhoud. 


Q&A a day, 5 year journal, potter style heeft een fijn meeneem formaat en is hier te bestellen. Ik ben enthousiast! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten