zaterdag 30 november 2013

Recept: De allerlekkerste chocolademelk


Je komt laat uit je werk of school en zit er even helemaal doorheen. De treinen werkten niet mee en het laatste stukje op de fiets was ook geen pretje. Je bent nat, koud en hongerig. Hoe los je dat op? Met dit recept natuurlijk!



Benodigdheden:
- Slagroom (125 ml)
- Een beker melk
- Caramel saus. Ik kocht dat van mij bij Starbucks, maar je kan het ook gewoon bij de supermarkt halen.
- Chocolate melts. Ik koos deze keer voor melkchocolade, omdat ik een extra zoete chocolademelk wilde, maar als je een sterkere chocolade smaak wil kan je beter voor puur kiezen. (Jamin)
- Suiker
- Mini marshmellows (Jamin)




Giet de slagroom samen met twee lepels suiker in een kom en mix tot een stijve massa.



Zet je beker melk in de magnetron een verwarm deze 3 minuten op 1000 watt. Voeg daarna twee eetlepels van de chocolate melts toe meer of minder mag natuurlijk altijd.


Schenk er alvast een beetje van de caramel saus in.




Leg een flinke dot slagroom met wat mini marshmallows op de chocolademelk. Je kan hier bovenop eventueel nog wat extra caramel saus toevoegen.



En voila daar is de allerlekkerste chocolademelk.
 Ik durf het bijna geen recept te noemen, maar ik wilde het toch graag met jullie delen.

Wanneer drink jij het liefst chocolademelk?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten