dinsdag 12 november 2013

Boeken challenge

Vanaf het begin van 2013 keek ik aan tegen een kast met ongelezen boeken. Eerst vond ik het een heerlijk idee dat ik altijd wat boeken achter de hand had. Het werd alleen steeds meer een pain in the ass. In veel boeken had ik al stukjes gelezen, maar ik was er(om onverklaarbare redenen) niet in verder gegaan.

Bij deze dus. Ik heb al mijn ongelezen boeken op een stapel gelegd. Voor jullie op de foto gezet en mezelf streng toegesproken. Deze boeken ga ik voor het begin van 2014 uit lezen. Ik ga jullie op de hoogte houden en elke keer als ik een boek uit heb komt er een kleine review online als een soort extra artikel. Als jij nou ook nog zo'n stapel heb liggen die je eigenlijk toch wel uit wil lezen. Doe dan mee en lees je boeken uit. Ik heb er zin in!

De boeken van boven naar onder:
- En dan nog iets, Paulien Cornelisse.
- The secret voor jongeren, Paul Harrington.
- De hemel van Heivisj, Benny Lindelauf.
- Insurgent, Veronica Roth.
- Bonita avenue, Peter Buwalda.
- Sonny Boy, Annejet van der Zijl.
- Maddie, de waarheid achter de leugen, Goncalo Amaral.
- De 100 jarige man die uit het raam klom en verdween, Jonas Jonasson.
- Skippy tussen de sterren, Paul Murray.










1 opmerking:

  1. Ik hou er ook van om altijd enkele boeken achter de hand te hebben :o)

    BeantwoordenVerwijderen