woensdag 20 november 2013

Lush shoplog


Als Lush met de nieuwe wintercollectie komt weet de hele wereld het. Je wordt om de oren geslagen met unboxing video's, shoplogs en hauls. Bij mij begon het ook te kriebelen en na aan de hele Lush winkel gesnuffeld te hebben kwam ik met vijf dingetjes thuis.




Father Christmas. 

Mijn oog viel op dit mannetje en voordat ik het wist lag hij in mijn mandje. Father Christmas ruikt heerlijk fris en tegelijkertijd zoet. Deze geur kan ik de hele dag door ruiken en hier worden er nog wel een paar van ingeslagen. Voor mij de lekkerste geur van de hele wintercollectie van Lush. Dit is ook zo'n heerlijk grote bal waar ik zeker twee keer mee kan doen

5, 95 euro.

Lush: "Met de kerstman in bad, gelukkig neemt deze kerstman niet zoveel ruimte in als de echte, jij krijgt de beste plaats!
Deze vriendelijke vriend verspreidt in je badkamer (en waarschijnlijk in het hele huis!) een heerlijk opwekkende geur van mandarijn, bergamot en sinaasappelbloesem, iets wat je echt kunt gebruiken als buiten de wind om het huis giert!"




 Angels Delight.

De laatste tijd ben ik heel erg van de fruitige en frisse geuren en laten dat nou eens precies de geuren zijn die in deze zeep zitten. Mijn oude zeep is bijna op en ik kan niet wachten om deze te gaan gebruiken.

5,95 euro per 100 gram.

Lush: "Hemels lekkere zeep met een feestelijk uiterlijk. De geur komt van de oliën van mandarijn en  zoete sinaasappel, met een vleugje gardenia extract en zwarte bessengeur. Al jaren een geliefde bestseller in de winter-periode!"





Bombardino.

Toen ik hoorde dat er een bad product bestond dat naar citroen cheesecake zou ruiken moest en zou ik het ruiken. En ook deze schattige ballistic gleed in mijn mandje. Dit lijkt mij de ideale ballistic in de koude wintermaanden voor als mijn huid kurkdroog is. De geur is veelbelovend. En de werking? Ik ben benieuwd! 

3.95 euro.
Lush:" Bombardino heet naar een drankje uit de Italiaanse Alpen, het wordt gemaakt met rum of brandy en advocaat. Bovenop ligt een lekkere dikke laag slagroom! Deze ballistic doet je denken aan een citroen cheesecake.
In Bombardino vind je cacaoboter dat je droge winterhuidje verzacht, Siciliaanse citroenolie en Fair Trade Vanilla absolue (de eerste Fair Trade Vanilla absolue ter wereld!) geven Bombardino zijn heerlijke zachte geur."





 Golden Wonder.

Ziet ie er niet cute uit! De geur is heerlijk fris en doet me denken aan de douchegel die ik als kind altijd had. Ik word altijd zo blij van verassingen en in deze bal, of beter gezegd: dit vierkant, zou er ook een zitten. Woehoe!

6,45 euro.

Lush: "Wat een cadeautje, Golden Wonder! Dit gouden badwonder heeft een heerlijk frisse geur, dankzij de oliën van zoete sinaasappel en limoen én een scheutje cognac olie! En... er zit een verrassing binnen in! Schud er maar eens mee... Wat zou dat nou zijn?

Golden Wonder heeft een geweldige frisse geur, die extra opwekkend is als het buiten koud en somber is."



Fun Goud.
 
Fun is klei voor in bad en onder de douche. Lush zegt dat je er alles mee kan doen, ook je haren wassen, (Nou zie ik dat mezelf nog niet zo snel doen.) Maar o my dit ruikt lekker. Heerlijke karamel en honing. Meteen onder de douche ermee.

9,95 euro.

Lush: "Lekker badderen, douchen, haren wassen en spelen met Fun! Gouden Fun is extra feestelijk doordat hij... goud is! En vanwege de geur, want oh wat is hij lekker, Gouden Fun met de heerlijke Honey I Washed The Kids geur."



Het lijkt nu net alsof ik je iets probeer te verkopen, maar dit komt gewoon omdat ik alles wat ik uitgekozen heb zo lekker vind (Ja, duh daarom kies ik het ook uit.) Omdat Lush zo'n grote wintercollectie heeft kan ik het iedereen aanraden even bij Lush te gaan ruiken. Ik heb mijn slag geslagen en  zal de komende tijd vaak in bad te vinden zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten