woensdag 27 november 2013

Sweater Weather Tag

 Al ontzettend vaak gedaan, maar ik vind het zo leuk om al die verschillende antwoorden te zien dat ik heb besloten hem toch ook maar te doen. De vragen van deze tag veranderen bij iedereen. Ik heb de tag van beautylab overgenomen en hem niet alleen voor de herfst beantwoord, maar ook alvast een beetje voor December.


1.  Wat is je favoriete geurkaars?

Zoals jullie misschien wel weten ben ik fan van de Wax Tarts van Yankee Candle, maar ik heb natuurlijk ook geurkaarsen. Mijn absolute favoriet is zeker weten de appel-kaneel geurkaars van Ikea. Deze kaars ruikt niet helemaal naar appel-kaneel. Maar het is een heerlijk zoete, warme geur die ik dag en nacht kan branden. Past perfect bij deze tijd van het jaar.

2. Koffie, thee of warme chocolademelk?

Koffie en thee drink ik eigenlijk vrij weinig. Ik moet er maar net zin in hebben. Nee, mijn favoriet is chocolademelk. De starbucks chocolademelk met caramel vind ik heerlijk. Maar mijn eigen versie vind ik het allerlekkerst. Klik hier als je wil weten hoe je mijn versie moet maken.

3. Pas jij je make-up routine aan in het najaar?

Ik moet zeggen dat ik mijn make-up altijd vrij basic houd. En in de winter pas ik dit dus ook nauwelijks aan. Wel scrub ik mijn huid meer, smeer ik met wat vettere dagcreme's en behandel ik de droge puntjes van mijn haar. In de zomer is dit niet zo nodig, maar ik merk dat mijn pluizige droge punten in deze herfstige dagen wel een boost kunnen gebruiken.



4. Wat is je favoriete eten tijdens de Feestdagen?

Tsja, nog heel ver weg maar mijn favoriete eten tijdens de Feestdagen zijn toch echt oliebollen. Met het vet dat van je kin druipt en wit poeder overal. (Oke, dat zijn misschien de mindere punten) Maar oliebollen blijven mijn all time favourite. Ook snack ik tijdens (en stiekem al voor) de feestdagen enorme hoeveelheden Candy-cane's weg. Zo lekker!

  
5. Muts of sjaal?

Muts! Ik vergeet altijd een sjaal om te doen. Ik heb hele leuke sjaals liggen, maar op de een of andere manier vergeet ik ze altijd.
En een muts, hè dat kan altijd. Als een fashion statement of gewoon als je een enorme bad hairday hebt.


6. Wat is je favoriete wintertrui?

Ik ben nog van plan om een lekkere foute trui te kopen. Zo'n typische kerstrui met rood wit en sneewvlokken ofzo. Maar voor nu is dit mijn favoriet. Een bordeauxrode/paarsige trui van de H&M. Deze trui was geloof ik 14,95 euro. Lekker warm en dit soort truien staan altijd tof boven een skaterskirt. Natuurlijk wel met een extra dikke legging eronder.




7. Wat is je musthave nagellakkleur van dit najaar?

In het dragen van nagellak ben ik geen held. Ik ben van mening dat nagellak bij je kleding moet staan. En aangezien ik te lui ben om elke dag mijn nagels te lakken, laat ik het meestal maar gewoon zitten. Maar als ik dan nagellak draag kies ik voor mijn favoriete Esiie nagellak: Bordeaux. En dan op een nagel mijn chunky Catrice topcoat nummer 02 (million dollar baby) uit de million styles collectie.



8.  Laarzen of Uggs?

Ik heb Uggs en hoewel ze hemels lopen blijven het oncharmante dingen. Als het echt koud is trek ik die zeker weer uit de kast. Voor de wat minder extreme kou draag ik graag mijn neppe, verbazingwekkend warme, doctor Martens.


 9. Wat is het leukste aan het najaar?

Mijn verjaardag! Die is net geweest, maar toch! Ook vind ik het helemaal niet erg dat het al zo vroeg donker is buiten, want dat (en wat gezellige kaarsen) maakt het binnen extra gezellig.

10. Heb je een favoriet liedje dit najaar?

Niet een typisch najaars liedje, maar ik vind hem ontzettend leuk: I will follow him uit de film Sister act. De film moet ik maar snel eens gaan zien. En dan lekker meezingen met dit feelgood nummer. Klik hier om naar het liedje te gaan.



Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn antwoorden te lezen. En neem deze tag vooral over op je blog of neem hem op in videovorm. Liefs, Louise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten