woensdag 5 februari 2014

Kleding wishlist


Ze gaan ontzettend veel rond: De wishlists. Toch wilde ik er een maken, om voor mezelf te onthouden wat ik nou wilde hebben en omdat ik het leuk vind om ze te zien bij anderen. En ik  maakte een niet al te bescheiden wishlist met maar liefst drie paar schoenen. Kijk je mee?




Ik heb mijn witte lage all stars nog niet gekocht of er staat al weer een nieuw paar op mijn wensenlijstje. Eens een all star meisje, altijd een all star meisje. Mijn witte all stars zijn mijn derde paar en deze zouden dan mijn vierde paar worden. Deze schoenen zijn gewoon zo makkelijk te combineren en staan superleuk.


Ook dit paar schoenen staat op mijn lijstje. Iedereen heeft ze en normaal zou ik ze daarom niet kopen, maar ze zijn zo leuk! Ik twijfel nog of ik de suede Puma's in het zwart, bordeaux of legergroen wil, maar ik denk dat ik toch voor de laatste ga. 


Met dit paar schoenen ben ik een beetje te laat eigenlijk. Ik weet niet precies wanneer ze uit kwamen, maar ik weet wel dat Vans ze helaas niet meer in hun webshop verkoopt. Als ik deze ga aanschaffen zal dat nog een heel gedoe worden.





Een beter plaatje kon ik van deze trui van de Bershka niet vinden, maar het is een simpele trui met de details van een spijkerblousje. Ik probeerde zelf al eens mijn spijkerblousje onder een trui te dragen, maar ik kwam tot de conclusie dat alle halsen van mijn truien veel te wijd waren. En dan is dit de ideale oplossing. 



Iets van H&M kon natuurlijk ook niet op mijn lijst ontbreken. Een lekker warm pluizig vest lijkt me heel comfortabel voor als er ooit nog een winter in Nederland komt.


Een spijkerjack staat al heel lang op mijn lijst. Ik heb er al ontzettend veel gepast, maar geen van allen voldoet aan mijn verwachtingen. Waarom heb ik niet eerder gekeken bij H&M? Dit spijkerjack voldoet wel aan mijn eisen. Hij is mooi licht gekleurd en niet te lang. Dus ik ga zeker even bij H&M kijken of dit inderdaad het perfecte jack is.


En onder dat spijkerjack zou deze top natuurlijk heel gaaf staan. Ik kwam hem laatst tegen in de stad en heb enorm veel spijt dat ik hem niet meteen heb gekocht. Ik kan hem nu namelijk nergens meer vinden, dus dat word bestellen op Ebay. En dat vind ik voor kleding niet altijd even fijn. Ik ben namelijk lang en dun, dus een maat M kan te kort en te breed zijn. Als ik de gok heb gewaagd laat ik het weten!

Schoenen en tops dus. Ik wil ook nog een paar goede spijkerbroeken van Only, maar die zijn niet zo interessant om te laten zien. Ik moet nog even uitzoeken hoe ik dit allemaal ga betalen dus ik hou het nu nog even bij kijken.

Wat staat er op jou wishlist?

1 opmerking: