woensdag 26 februari 2014

Lente en Lookbook

Ottomode  Sudoku Dress

Het lijkt alsof we de winter hebben overgeslagen in Nederland. Eerst vond ik dit wel jammer, maar nu het weer wat lekkerder wordt en de lucht blauwer is vind ik het eigenlijk niet meer zo erg. Ik merkte dat ik begon te kijken naar leuke jurkjes en zomerse outfits. En hoewel het nou ook weer niet zó warm is, is het toch leuk om een paar leuke outfits van Lookbook bij elkaar te hebben en hier alvast inspiratie uit op te doen, en het is gewoon en het is gewoon leuk om naar te kijken. Een korte post met een paar outfits. Have fun!

Sheinside Jacket, Dress, Zero Uv Sunnies
Door Gabriela

Gabriela combineert een zwart leren jack (wat vanaf nu op mijn wishlist staat) met een soort sweater jurkje. De nude pumps die ze erbij heeft uitgekozen maken de outfit samen met de simpele accessoires helemaal af.


Dkny Long Sleeve Crew Neck Pullover, Choies Mini Skirt With Structured Pleats, Steve Madden Tmonacol In Leopard Prints, Carolee Party Crasher Chandelier Clip On Earrings
Door MillyQ

Haar schoenen vind ik verschrikkelijk, maar haar skater skirt staat samen met de trui superleuk.
Door Karolina

Dit jurkje is ongeveer dezelfde als op de eerste foto. Alleen is deze wit en zonder mouwen. Ik ben overtuigd. Ik wil ook zo'n jurkje. Alleen vind ik ze wel ietwat kort, vooral met blote benen.
Chi Chi Dress
Door Francesca

Een jurkje met kant, leren jasje en de zwarte pumps. Perfect.

Palladium Boots, Topshop Jeans

Dit is een hele andere stijl. Meer bohemian. Haar top vind ik heel vet al weet ik niet of ik die zelf zou dragen, maar Patricia is wel de eerste persoon die me heeft kunnen overtuigen dat Palladiums ook nog leuk kunnen staan. 

Casual en simpel. Deze vijf plaatjes laten meteen mijn stijl zien. Ik ga in ieder geval een soortgelijk jurkje als de witte zoeken.
Heb jij al nieuwe zomer/voorjaars kleding op het oog?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten