zaterdag 8 februari 2014

DIY: Hartjes slinger





Voor valetijn kan je ontzettend veel leuke (en dure) decoratie kopen, maar waarom zou je dat doen als het veel leuker is om zelf iets te maken?! Dit is een simpele decoratie die je overal kan ophangen. Hoe? Lees snel verder!


Wat heb je nodig?
- Verschillende maten roze en rode vouwblaadjes
- Witte verf/spraypaint
- Rood touw
- Kleine knijpertjes (te vinden bij Dille&Kamille)


Vouw verschillende hartjes van de vouwblaadjes. Om te laten zien hoe je dat doet heb ik een instructie filmpje van Youtube geplukt. Hier wordt het duidelijker uitgelegd dan ik zou kunnen met foto's. 

 



Spray of verf de knijpertjes wit om het geheel wat meer af te maken.




Hang het touw op op welke plaats je dan ook maar wil. Ik heb het op mijn prikbord gedaan, omdat ik dat in mijn kamer een kale plek vond. Je kan het natuurlijk ook boven je raam hangen.



En dat is dan het eindresultaat. Het ziet er superleuk uit. En we zijn helemaal klaar voor valentijnsdag. 

Veel plezier met het maken!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten