woensdag 12 februari 2014

Valentijnscadeau

Ik kwam op youtube het kanaal van DazzleDIY tegen en vond daar ook twee filmpjes met DIY ideeën voor Valentijnsdag. Ik heb de ideeën die ik het leukste vond bij elkaar genomen en er een gift setje van gemaakt. Dit kan je natuurlijk geven aan je valentijn, maar ikzelf heb hem gemaakt voor mijn beste vriendin, omdat ik ook wel eens aan haar mag laten zien hoeveel ze voor me betekent. En we zijn per slot van rekening nu precies vijf jaar beste vriendinnen! Daar valt ook wat voor te zeggen toch?


Al deze ideeën komen dus van DazzleDIY, maar ik vond ze te leuk om niet te delen dus hier komen ze!
Als eerste heb ik een kaartje gemaakt met de tekst: You're one in a minion. De tekst heb ik achterop een uitgeprinte zwart wit afbeelding van de minions gezet die ik heel erg passend voor onze vriendschap vond, de zwart-wit print heb ik ingekleurd met stift zodat het er nog meer zelfgemaakt uitziet.


Ik heb haar lievelingschocolade gekocht en hier omheen een papiertje gewikkeld met een lieve tekst erop. Op een andere reep heb ik een eigen etiket geplakt. Heel simpel, maar je moet er maar net op komen.


Hetzelfde geldt voor het zakje snoep. Ik wist niet meer precies wat haar lievelingssnoep was dus ik heb de gok gewaagd en snoephartjes genomen. Deze heb ik in een ziplock bag van Ikea gedaan, dichtgeniet, een kartonnen papiertje omheen gewikkeld en ook hier weer een leuke tekst op gezet.


Het kaartje en het eten in de zelf ontworpen verpakkingen heb ik in dit geschenk tasje gedaan om het af te maken.


Ik vind alles zó leuk geworden! Supersimpel en ik weet zeker dat ze er blij mee is.


Als je mijn uitleg nou nog niet helemaal snapt klik dan even hier en hier. De filmpjes van DazzleDIY zijn heel duidelijk en af en toe heb je gewoon even bewegend beeld nodig om de stappen van een DIY te begrijpen. 

Hebben jullie al een Valentijnscadeau of ben je stiekem heel blij met dit last minute cadeau idee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten