maandag 3 maart 2014

Catrice Crushed Crystals


Essence en Catrice hebben beide veel uit hun assortiment gegooid, maar daar moest natuurlijk wel vervanging voor komen. Ik had natuurlijk allang op verschillende blogs hun nieuwe collectie gezien en was het meest nieuwsgierig naar de crushed crystal lakjes van Catrice. Ik koos de mooiste uit en testte hem.


Ik nam nummer 04 Oyster & Champagne. Het potje zag er net zo uit als op de foto's. Prachtig roze, goud en zilver. Met grove en fijne glitters. Toch stelde dit lakje me een beetje teleur. Waar Catrice een lak belooft die je als losse nagellak kan dragen, moet je bij deze toch zeker wel drie laagjes aanbrengen willen de witte randjes van je nagel een beetje wegvallen. En dan nog steeds zijn de witte randjes goed zichtbaar. Kijk mee naar de volgende foto's.




Hier zie je de witte randjes goed.




Jammer dat het lakje niet goed dekt, maar ik blijf het wel een prachtig lakje vinden. Misschien vallen de witte randjes met een roze nagellak eronder minder op en kan je de nagellak dus beter gebruiken als topcoat. 

Hebben jullie een van de crushed crystals al uitgeprobeerd? Zo ja, wat vind jij ervan?

Hieronder nog een foto in de zon. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten