maandag 30 december 2013

Vakantie in foto's #1



Ik speelde al een tijdje met het idee om een week in foto's te doen, maar daar maak ik simpelweg te weinig voor mee. Dan zouden er alleen maar saaie schoolfoto's voorbij komen en dat leek me niet zo interessant. Ik heb in de eerste week van de vakantie ook niet veel gedaan en ik moet zeggen dat het me niet meeviel om 3 a 5 foto's per dag te maken, maar ik pak nu steeds vaker mijn mobiel erbij en ik hoop dat ik er iets leuks van heb kunnen maken. Omdat het mijn mobiel is excuseer ik alvast voor de kwaliteit van sommige foto's.
 


Maandag was een beetje hectisch met veel kerstinkopen en van hot naar her rennen. Het foto's maken schoot er daardoor bij in. 
Op dinsdag werd ik wakker met dit weer. Bleh, ik hou (net als de meeste mensen) niet van regen.


Ik wilde een paar foto's uploaden voor mijn woensdag artikel, maar daar dacht mijn computer anders over. Die zeven foto's hebben me zeker drie uur gekost.


Ik las dit boek waar jullie vrijdag een review over hebben kunnen lezen.


Op eerste kerstdag werd ik wakker met een heerlijk zonnetje.


Even chillen met mijn laptop in bed.



En daarna lekker in bad met Father Christmas van Lush.



In de bus onderweg naar het kerstdiner met de familie las ik weer voor mijn boeken challenge. Ik ben nu bezig in het boek Sonny Boy.



Ik vind mijn neppe dr. Martens ontzettend leuk, maar ik draag ze eigenlijk alleen met een panty. Bij een broek vind ik ze op de een of andere manier raar staan. Tips?



Tweede kerstdag alweer. Ik ben gek op mijn ijskristal lichtjes van het Kruidvat.



En natuurlijk hoort bij kerst een kerstfilm. Mijn favoriet: Arthur Christmas.



Ik kocht speciaal voor mijn blog een agenda bij de Hema. Superhandig!



Toen ik vrijdag mijn krantenwijk liep. Werd ik vergezeld door deze lieve kat. Beetje jammer dat hij niet stil wilde zitten voor de foto.


Wiehie, voor kerst kreeg ik Wreck this Journal en ik ben er meteen in begonnen. Hierover volgt nog een artikel dus hou hiervoor mijn blog in de gaten.


Ik wilde het nieuwe jaar opgeruimd in dus ik startte met mijn kamer. De rotzooi was te erg voor woorden.

En dit waren mijn foto's alweer. Ook zaterdag en zondag heb ik niet heel veel gedaan. Volgende week komt de tweede (en ook meteen laatste) vakantie in foto's die gelukkig wel wat voller is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten